۱۳۹۹-۰۴-۲۸ - ۸:۱۵

توزیع ۱۳۵ هزار تن شکر با قیمت مصوب ۶۳۰۰ تومان

وزارت صنعت، معدن و تجارت از توزیع ۱۳۵ هزار تن شکر سفید با نرخ مصوب در بازار خبر داد.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛بر اساس تصمیم ستاد تنظیم بازار، قیمت عرضه شکر سفید از محل ذخایر برای بخش خانوار معادل ۶ هزار و ۳۰۰ تومان به ازای هر کیلوگرم درب کارخانه تعیین شد که این نرخ برای مصارف صنف و صنعت معادل ۶ هزار و ۷۰۰ تومان تعیین و تصویب شده است.

تعیین نرخ تحویل به مصرف کننده در بسته‌های یک کیلوگرمی با رعایت سقف قیمت سازمان حمایت، در اختیار کارگروه تنظیم بازار استان‌هاست و شرکت بازرگانی دولتی در این خصوص مکلف است، نسبت به توزیع ۱۳۵ هزار تن شکر با نرخ مصوب اقدام کند.

همچنین مقرر شده است، قیمت عرضه شکر وارداتی بخش خصوصی طبق ضوابط قیمت کالای وارداتی هیات تعیین و تثبیت قیمت، توسط صاحب کالا احصا و پس از هماهنگی با سازمان حمایت مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و درج در سامانه ۱۲۴ لازم‌الاجرا شود.

همه فعالان اقتصادی زنجیره ارزش شکر نیز مکلف به ثبت مقادیر واردات، تولید، توزیع، موجودی و قیمت در سامانه جامع تجارت داخلی و فروش کالا در شبکه توزیع و مصرف دارای مجوز مطابق برنامه زمانی ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت هستند؛ عدم اقدام در این خصوص به معنی عرضه خارج از شبکه بوده و تخلف محسوب می شود؛ دستگاه‌های نظارتی نیز مکلف به برخورد با متخلفین هستند.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=6671
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما