۱۳۹۹-۰۴-۲۱ - ۱۲:۳۴

جزئیات واردات کالاهای اساسی از بندر رجایی

ناظر گمرکات استان هرمزگان با اشاره به جزئیات واردات کالاهای اساسی از بندر شهید رجایی گفت:‌ از ابتدای سال تا اواسط تیرماه بیش از ۹۴۲ هزار تن کالا ترخیص شده است.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛ابوالفضل اکبرپور با اشاره به آخرین وضعیت ترخیص کالاهای اساسی از گمرکات استان هرمزگان، اظهار داشت: از اول فروردین تا ۱۷ تیرماه سال ۹۹ بالغ بر ۹۴۲ هزار و ۵۶۹ تن کالا ترخیص شده و بیش از ۸۵ هزار تن کالا اساسی در جریان تشریفات گمرکی قرار دارد. همچنین در این مدت بالغ بر یک میلیون و۳۱۴ هزار و ۳۴۹ تن کالا اساسی به گمرک اظهار شده است.در مدت مشابه سال قبل بالغ بر یک میلیون و ۳۳ هزار و ۴۹۷ تن کالا ترخیص شده بود که افت ۸.۷ درصدی دارد.

ناظر گمرکات استان هرمزگان کالاهای اساسی اظهارشده را برشمرد و تصریح کرد: عمده کالاها گندم، روغن‌ها، دانه‌های روغنی، حبوبات، کاغذ، لاستیک، قند و شکر، کود، دارو، جو، ذرت، برنج و گوشت است.

اکبرپور افزود: بیشترین کالای ترخیص شده در این مدت مربوط به گندم با رقمی بالغ بر ۳۵۷ هزار و ۹۴۹ تن، کاغذ ۱۷۴ هزار و ۳۲۵ تن، برنج ۱۱۲ هزار و ۱۴۵ تن (افت ۷۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۹۸) بوده و نیز ۷۳ هزار و ۳۶۹ تن انواع روغن‌ها (کاهش ۳۷.۵ درصدی نسبت به مدت مشابه سال ۹۸)ثبت شد.

وی ادامه داد: کنجاله سویا و جو دو کالایی هستند که اظهارشده و در جریان تشریفات گمرکی آنها صفر است.

 

منبع: فارس

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=6378
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما