۱۴۰۱-۱۲-۲۷ - ۶:۲۸

رشد ۵ تا ۱۴ درصدی تولید فولادی‌ها

طبق آمار، در ۱۱ ماهه امسال، روند افزایش تولید فولادی‌ها طی ماه‌های اخیر همچنان ادامه پیدا کرده و در نهایت تولید صعودی پنج تا ۱۴ درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته تجربه کرده‌اند.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛آمار ارائه شده توسط انجمن تولیدکنندگان فولاد ایران نشان می‌دهد که از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، تولید آهن اسفنجی بیشترین افزایش تولید را معادل ۱۴ درصد داشته‌ و در مقابل کمترین میزان افزایش را مجموع مقاطع تخت فولادی آن‌هم به میزان پنج درصد به خود اختصاص داده‌ است.

در مجموع طی این مدت مقاطع طویل فولادی تولید شده معادل ۱۱ میلیون و ۷۰۶ هزار تن ثبت شده که نسبت به ۱۰ میلیون و ۳۰۸ هزار تن تولیدی طی ۱۱ ماهه ۱۴۰۰، رشد ۱۴ درصدی داشته است.

همچنین ۲۰ میلیون و ۳۹ هزار تن محصولات فولادی در کشور تولید شده که رشد ۱۱ درصدی نسبت به ۱۸ میلیون و ۲۸ هزار تنی تولید شده در مجموع ۱۱ ماهه ۱۴۰۰ را نشان می‌دهد.

از ابتدای سال جاری تا پایان بهمن ماه، ۲۷ میلیون و ۷۱۹ هزار تن شمش فولادی و هشت میلیون و ۳۳۳ هزار تن مقاطع تخت فولادی تولید شده است که به ترتیب ۹ و هشت درصد نسبت به میزان تولید آن‌ها در مدت مشابه سال گذشته، رشد داشته است.

در ۱۱ ماهه نخست سال گذشته، به ترتیب ۲۵ میلیون و ۳۳۸ هزار تن محصولات فولادی و هفت میلیون و ۷۲۰ هزار تن مقاطع تخت فولادی در کشور به تولید رسیده بود.

در نهایت نیز تولید آهن اسفنجی با کمترین میزان افزایش تولید از ۲۷ میلیون و ۴۷۸ هزار تن طی مجموع ۱۱ ماه نخست ۱۴۰۰ به ۲۸ میلیون و ۸۸۵ هزار تن در مدت مشابه سال جاری رسیده است که نشان از رشد پنج درصدی تولید این محصول معدنی/ فولادی دارد.

منبع: ایسنا

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=51223
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما