۱۴۰۱-۰۹-۱۳ - ۱۰:۰۴

افزایش سرقت کارت سوخت کامیونداران

دو هفته از درخواست سازمان راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای از شرکت‌های حمل‌ونقلی برای افزایش ظرفیت ناوگان فله بر می‌گذرد.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛این سازمان از شرکت‌های حمل‌ونقلی خواسته بود باتوجه به انباشت کالای اساسی در انبارهای بندر امام، نسبت به اعزام ناوگان به این بندر جهت حمل‌ونقل کالاهای اساسی به مناطق شمالی و مرکزی ایران اقدام کند.

 در همین حال، برخی رانندگان از ناامنی در جاده‌ها و فضای نامناسب برای تردد کامیون‌ها خبر می‌دهند. چنان‌که در برخی از گروه‌های رانندگان در شبکه‌های اجتماعی، از دو اتفاق خبر داده شده است:

اتفاق اول، ناامنی در جاده‌ها توسط برخی خودروهای شخصی و سرنشینان آنهاست. برخی رانندگان کامیون می‌گویند در جاده‌های جنوبی کشور، بارها با موانع و مشکلاتی مواجه شده‌اند که طی مسیر را دشوارتر کرده است.

یک راننده کامیون که در مسیر یزد به بندر امام تردد کرده می‌گوید: «هفته گذشته دو شب متوالی سرنشینان یک خودرو ۲۰۶ سفیدرنگ به کامیون‌ها سنگ پرتاب کرده و شیشه‌های آنها را شکسته‌اند.» او می‌افزاید که «پس از تماس با پلیس ۱۱۰، اپراتور به آنها اعلام کرده با کمبود نیرو روبه‌رو است و اگر شکایتی دارد باید به نزدیک‌ترین شهر مراجعه کرده و شکایت خود را ثبت کند تا سیستم پلیس امکان رد‌گیری داشته باشد.» او اضافه می‌کند که «رانندگان در چنین شرایطی اصلا نمی‌دانند که باید چه کار کنند و چه نهاد و دستگاهی خسارت آنها را می‌دهد؟ بنابراین گزینه اول آنها، پاسخ ندادن به تقاضای موجود است.»

منبع: روزنامه اعتماد

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=45773
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما