۱۴۰۱-۰۵-۱۸ - ۱۵:۴۰

برق ۲۰ اداره پرمصرف تهران قطع شد

شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ اعلام کرد: با تداوم گرمای هوا، امروز (سه‌شنبه ۱۸ مردادماه) برق ۲۰ اداره پرمصرف شهر تهران قطع شد.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛این شرکت اعلام کرد: رصد وضعیت مصرف و تداوم همکاری ادارات و دستگاه‌های اجرایی مطابق با مصوبه هیئت دولت با استفاده از کنتورهای هوشمند و بازدید میدانی همچنان به‌عنوان اهم فعالیت‌های جاری در شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ با شدت و دقت ادامه داشته و براین‌اساس امروز سه‌شنبه؛ ۱۸ مردادماه برق ۲۰ دستگاه اجرایی و اداری شهر تهران که به اخطارهای داده شده مبنی بر لزوم کاهش مصرف برق توجهی نکرده‌اند قطع شده است.

در ادامه آمده است: با تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان این شرکت و همراهی ارزنده ساکنان فهیم پایتخت، از ابتدای فصل گرما تاکنون تأمین برق این کلان‌شهر بدون کوچک‌ترین اختلالی صورت‌گرفته و بخش قابل‌توجهی از بازه زمانی پربار فصل گرما پشت سر گذاشته شده است. اما باتوجه‌به تداوم گرمای هوا به‌منظور گذر از ایام باقی‌مانده پیشرو و حفظ پایداری شبکه توزیع برق در روزهای آتی همچنان نیازمند همراهی و همکاری همه‌جانبه مشترکان در همه بخش‌های خانگی، اداری، تجاری و صنعتی هستیم.

از همه شهروندان پایتخت درخواست می‌شود با کاهش مصرف برق و به‌ویژه خودداری از استفاده از وسایل برقی پرمصرف در ساعات ۱۲ تا ۱۸ ما را در تأمین برق موردنیاز یاری کنند.

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=38979
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما