۱۴۰۰-۰۶-۰۵ - ۱۲:۲۷

نحوه تشخیص لوازم خانگی قاچاق

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت:خرید لوازم خانگی بدون کد شناسه قاچاق محسوب می‌شود.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛اکبر پازوکی با بیان اینکه لوازم خانگی بدون کد شناسه قاچاق  است افزود: در هنگام خرید حتما با شماره گیری ستاره ۴۷۷۷۷ مربع و اضافه کردن کد شناسه کالا در کنار این کد از ماهیت کالا (قاچاق بودن یا نبودن) و شرکت تولید کننده آن اطلاع یابند.

پازوکی افزود: اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی در تهران لوگویی طراحی کرده که همه واحد‌های صنفی موظف هستند که این برچسب لوگو را در پشت شیشه واحد صنفی خود نصب کنند.
وی گفت: برای همه لوازم خانگی که در واحد‌های صنفی به صورت قانونی به فروش می‌رسد وجود کد شناسه الزامی است و اگر کالایی این کد را نداشته باشد قطعا قاچاق است.
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی اضافه کرد: این لوگو دارای مشخصاتی مانند: نام فروشنده واحد صنفی، کد شناسه فروشگاه، شماره تلفن اتحادیه و معرفی سامانه ۱۲۴ را در خود جای داده است.
افزایش رضایت عمومی از لوازم خانگی ایرانی
رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم خانگی گفت: مردم از شرکت‌های ایرانی راضی هستند و این رضایت از میزان شکایت‌ها در اتحادیه مشخص است چرا که هر ماه تعداد شکایت‌های مشتریان از برند‌های داخلی کمتر می‌شود.
وی در خصوص اینکه مردم از کدام شرکت های داخلی بیشتر استقبال می کنند؟ گفت : همه شرکت های تولید کننده لوازم خانگی در کشور زحمت می کشند و کالا تولید و عرضه می کنند اما بعضی شرکت ها سبد کالایی کامل دارند و مردم به دلیل این که کالاهایشان با هم هماهنگ شود به سراغ این شرکت ها می روند و برخی هم تخصصی تولید می کنند مثلا فقط یخچال و فریزر ، بنابراین وقتی در کشور کالای خارجی وارد نمی شود همه شرکت های داخلی که از نظر استاندارد برند، کیفیت و خدمات پس از فروش به مردم خوب خدمات می دهند، خوب هم می فروشند.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما
لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=21455
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما