۱۳۹۸-۱۲-۲۴ - ۱۳:۱۴

ریزش ۱۷۵۲۳ واحدی شاخص بورس

معاملات تالار شیشه‌ای روز جاری با ریزش بیش از ۱۷۵۰۰ واحدی شاخص کل بورس و رسیدن این متغیر به ۵۰۲ هزار و ۶۸۸ واحد به پایان رسید.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛جزییات داد و ستدهای بازار سهام بر اساس آمارهای ثبت شده نشان می‌دهد که همه شاخص‌های معاملاتی در بازار سهام امروز با افت مواجه شدند.

افت شاخص‌ها

بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص های بورس با ریزش دسته جمعی مواجه شدند به طوری که شاخص کل با (۱۷۵۲۳) واحد ریزش معادل (۳.۳۷) درصد به ۵۰۲ هزار ۶۸۸ واحد، شاخص قیمت «وزنی – ارزشی»  با (۴۶۷۰) واحد افت معادل (۳.۳۷) درصد به ۱۳۳ هزار ۹۷۷ واحد، شاخص کل «هم وزن» با (۳۲۴۷) واحد ریزش معادل (۱.۸۱) درصد به ۱۷۵ هزار و ۷۲۵ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با (۲۱۶۰) واحد افت، معادل (۱.۸۱) درصد به ۱۱۶ هزار و ۹۱۱ واحد، شاخص آزاد شناور با (۲۲۱۴۴) واحد ریزش، معادل (۳.۳۳) درصد به ۶۴۱ هزار و ۸۸۵ واحد، شاخص بازار اول با (۱۳۵۱۱) واحد افت معادل (۳.۶۵) درصد به ۳۵۶ هزار ۳۱۰ واحد و شاخص بازار دوم با (۳۲۲۰۴) واحد ریزش معادل (۲.۹۴) درصد به یک هزار و ۶۲ واحد رسید.

 نمادهای تاثیرگذار

در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می کند:  قیمت سهام نمادهای «ثفارس، تپمپی، غشان، بکام، غسالم، دابور و خگستر»  بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «ثمسکن، کگاز، سفارس، کاما، امید، رمپنا و فملی» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.

نوسان شاخص صنایع

این گزارش می افزاید، روز جاری اکثر شاخص صنایع تالار شیشه ای با نوسان مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «شیمیایی با (۱۱۷۱) واحد ریزش معادل (۳.۷۹) درصد به ۲۹ هزار و ۷۲۵ واحد، کانی غیر فلزی با (۱۲۶۳) واحد کاهش معادل (۳.۸۹) درصد به ۳۱ هزار و ۲۵۹ واحد، تامین آب، برق وگاز (۴۰) واحد ریزش معادل (۴.۳۵) درصد به ۸۸۹ واحد، اطلاعات و ارتباطات (۱۷) واحد کاهش معادل (۴.۴۷) درصد به ۳۸۰ واحد، فلزات اساسی با (۱۶۲۳۳) واحد کاهش، معادل (۴.۸۸) درصد به ۳۱۶ هزار و ۷۳۳ واحد، انبوه سازی (۲۲۵) واحد افت معادل (۵.۱۰) درصد به ۴ هزار و ۱۹۹ واحد، فنی مهندسی با با (۳۳۳) واحد کاهش معادل (۸.۳۲) درصد به ۳هزارو ۶۷۶ واحد» رسید.

بیشترین کاهش قیمت ها

در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می کند:  قیمت سهام نمادهای «غنوش، وپارس، کفپارس، غسالم، بکام، فسپا و شلعاب»  بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «تاپیکو، دشیمی، غشاذر، فارس، فاراک، کبافق و پارس» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند.

به این ترتیب، در پایان اولین روز معاملاتی بورس در هفته جاری، ۶۷۱ هزار و ۴۶۶ نوبت معاملاتی، ۴ میلیارد و ۵۸۰ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۴۲ هزار و ۱۰ میلیارد تومان در بورس معامله شد.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=2137
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما