۱۳۹۸-۱۲-۱۶ - ۸:۴۰

جاده‌های ورودی مازندران بسته شد

مدیر روابط عمومی استانداری مازندران اعلام کرد که بر اساس تصمیم ستاد استانی مقابله با ویروس کرونا تمامی مسیرهای ورودی مازندران بر روی مسافران و افراد غیربومی بسته شده است.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛عباس مهدوی بامداد جمعه اعلام کرد: در حال حاضر فقط خودروهای حامل سوخت و مواد غذایی اجازه ورود از مبادی مازندران را خواهند داشت و به همه توصیه می‌شود.

وی با دلجویی از تمامی هموطنانی که برنامه سفر به مازندران را دارند، از آنها خواست تا از سفرشان صرف نظر کنند و وارد جاده‌های مازندارن نشوند.

مهدوی گفت: این تصمیم برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا و حفظ سلامتی هم استانی‌ها و همچنین خود مسافران و گردشگران پس از اعلام تعطیلات مدارس و دانشگاه‌ها تا پایان عید نوروز اتخاذ شده است.

به گفته دبیر شورای اطلاع رسانی استان مازندران، در حال حاضر نیروی‌های انتظامی و پلیس در ورودی‌های جاده کندوان، هراز و فیروزکوه مستقر شده است تا از ورود مسافران جلوگیری شود.

در همین حال پلیس راه ولی آباد واقع در جاده کندوان هم اعلام کرد که این جاده به خاطر ریزش کوه مسدود شده است و با توجه به احتمال ریزش‌های بیشتر احتمالاً تا اطلاع بعدی بسته باقی خواهد ماند.

پیش از این از ساعت ۱۸ پنجشنبه ۱۵ اسفند ماه بر اساس تصمیم گیری های ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا، مسیر ورودی گیلان به رامسر در غربی‌ترین نقطه استان مازندران هم به روی مسافران بسته شده بود.

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=1849
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما