۱۴۰۰-۰۲-۱۸ - ۱۴:۳۵

دعوت جمعیت آبادگران ایران اسلامی از آیت الله رئیسی برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری

جمعیت آبادگران ایران اسلامی با صدور بیانیه ای از آیت الله رئیسی ریاست قوه قضایی برای حضور در سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری که خردادماه ۱۴۰۰ برگزار می شود، دعوت بعمل آورد.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛متن کامل بیانیه جمعیت آبادگران ایران اسلامی که رونوشتی از آن به دکتر غلامعلی حداد عادل رییس شورای عالی ائتلاف نیروهای انقلاب ارائه شده، به شرح ذیل است:
بسم الله الرحمان الرحیم
جناب دکتر سید ابراهیم رئیسی،
با اهداء سلام و ادب و آرزوی قبولی طاعات و عبادات شما در این ماه مبارک رمضان:
جنابعالی خود بیش از همه ما به شرایط سخت کشور در این مقطع از تاریخ انقلاب آگاه هستید. عملکرد ضعیف دولتهای یازدهم و دوازدهم تقریبا کشور را در تمام شاخص های مهم اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی به عقب برگردانده است. متاسفانه عموم مردم عزیزمان در شرایط سخت اقتصادی و معیشتی به سر می برند. شایسته نیست عملکرد این دو دولت ضعیف به سراسر پیکره نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نسبت داده شود و موجبات کاهش رضایتمندی عام مردم عزیزمان را فراهم آورد. بدون شک روی کار آمدن دولتی دیگر با سیاستها و اقداماتی مشابه دو دولت قبلی میزان سرمایه اجتماعی کشور را تا مرحله اسفباری کاهش خواهد داد.
متاسفانه عملکرد ضعیف دولت تنها بازخورد منفی داخلی نداشته است و موجب شده تا دشمنان خارجی مردم ایران بیش از پیش، خیالات شوم بر ضربه زدن بر کشور عزیزمان در سر بپرورانند. آنها به حضور کمرنگ مردم در انتخابات و روی کار آمدن دولتی ضعیف تر از گذشته به شدت دل بسته اند. تا در میدان و دیپلماسی ضربات محکم تری را به کشور و مردم عزیزمان وارد نمایند.
جناب دکتر رئیسی
به اعتقاد ما و بنا بر دلایل متعدد، حضورتان در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری اسلامی ایران وظیفه تاریخی شما در شرایط فعلی کشور است. به چند دلیل عمده از این دلایل اشاره می کنیم:
۱.اقبال خوب مردم در انتخابات دور قبل ریاست جمهوری به شما:
بیش از شانزده میلیون ایرانی در دوره قبل و در شرایطی که با رئیس جمهور مستقر در رقابت بودید به شما و برنامه هایتان رای دادند. این میزان آراء در رقابت با رئیس جمهور مستقر در طول تاریخ انقلاب اسلامی ایران بی سابقه بوده است و نشان از اقبال عموم مردم ایران به جنابعالی است.
۲.عملکرد شما در آستان قدس رضوی:
با اینکه مدت زیادی در مسئولیت آستان قدس رضوی حضور نداشتید اما عملکرد شما در همان مدت کم هم توانست دغدغه ی عدالت طلبی، ساده زیستی و مردم محوری شما را به عموم مردم نشان دهد.
۳.فساد ستیزی در قوه قضائیه:
به جرات می توان گفت، در هیچ برهه ای از تاریخ قوه قضائیه جمهوری اسلامی ایران، اعتماد مردم به فساد ستیزی این دستگاه تا به این اندازه قوی و پر رنگ نبوده است. آنچه می‎تواند استقلال این کشور را تضمین و آسیب‌پذیری در برابر تحریم‌های ظالمانه را که در طول عمر انقلاب همواره بر کشور عزیزمان تحمیل شده است به حداقل ممکن برساند، باور به توان و پتانسیل داخلی و تقویت و حمایت از تولید ملی است. موضوعی مهم که همواره مورد تاکید مقام معظم رهبری بوده است و در عمل و به صورت ساختاری و ماندگار، کمترین اقدامات و سیاستگذاری‌ها از سوی دولت‎ها برای آن اتخاذ شده است. از طرفی تجربه‌ها و اقدامات ارزشمند جنابعالی در برخورد با فساد ساختاری به عنوان یکی از جدی‌ترین پشتیبانی‌ها و بسترهای مانع‌زدایی در مسیر تقویت تولید در کشور، می‌تواند اقتصاد و صنعت کشور و به تبع آن، وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم را از شرایط خُردکننده و طاقت‌فرسای فعلی نجات دهد.
۴.نقش وحدت آفرین کاندیداتوری شما:
متاسفانه تفرقه بار دیگر بر سر نیروهای انقلاب سایه افکنده است. چند دستگی و تعدد کاندیداها این ترس را در عموم علاقه مندان به گفتمان نیروهای انقلاب وارد کرده است که نکند خدای ناکرده این تفرق زمینه ای برای کاهش حضور مردم در انتخابات و یا روی کار آمدن دولتی دیگر با رویکرد دو دولت قبل گردد. بدون تردید کاندیداتوری شما تنها گزینه محتمل وحدت در بین نیروهای انقلاب و رسیدن به ائتلاف حداکثری است.
۵.گرم شدن تنور انتخابات و تقویت حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رای:
برای اثبات دلبستگی مردم نجیب، زحمت کش، سختی کشیده، مومن و انقلابی ایران اسلامی به برنامه ها، حسن شهرت، فساد ستیزی و عدالت طلبی شما، نیازی به استناد به نتایج نظر سنجی های متعدد علمی و تحقیقاتی نیست گو اینکه آنها هم همین نکته را اثبات می کنند. کافی است که پای سخن مردم در کوچه و بازار نشسته باشید. و میدانیم که شما بارها در سفرها، سرکشی ها و بازدیدهای روزانه خود در میان مردم بوده اید و از حرف دلشان آگاهید.
شک نداریم حضورتان در انتخابات علاوه بر گرم کردن تنور انتخابات، موجب تحقق خواسته مقام معظم رهبری در تقویت حضور حداکثری مردم پای صندوقهای رای و نقش برآب شدن نقشه شوم دشمنان در کمرنگ جلوه دادن حضور مردم در صحنه خواهد شد.
جناب دکتر رئیسی،
بر اساس آنچه بیان شد و بسیار از مواردی که فرصت طرح آنها در این دعوتنامه نیست، بنظر می رسد حضور شما در عرصه انتخابات ۲۸ خرداد ماه سالجاری یک وظیفه و تکلیف شرعی و ملی است. بر این اساس جمعیت آبادگران ایران اسلامی که خود در سالهای نه چندان دور با روی کار آوردن نیروهای انقلابی توانست امید را در آن مقطع به قطار پر سرعت انقلاب اسلامی ایران برگرداند، از شما برادر انقلابی و متعهد دعوت می نماید تا در سیزدهمین کارزار انتخاباتی ریاست جمهوری اسلامی ایران شرکت فرمائید.
امیدواریم تشکیل دولت متعهد، انقلابی و کارآمد شما، در بازگرداندن اعتماد عمومی و در راستای آرمانهای امام راحل و منویات رهبر معظم انقلاب نقش موثر خود را ایفا نماید.
والسلام
جمعیت آبادگران ایران اسلامی
اردیبهشت سال ۱۴۰۰

رونوشت: جناب آقای دکتر غلامعلی حداد عادل ریاست محترم شورای عالی ائتلاف نیروهای انقلاب جهت استحضار

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=17387
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما