۱۳۹۹-۱۱-۰۶ - ۸:۵۷

راهکار‌های دریافت وام برای توسعه صنایع و مشاغل

صاحبان صنایع می‌توانند موانع اقتصادی خود را با تسهیلات رونق تولید از پیش روی بردارند.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛چندی است مشکلات اقتصادی دامنگیر صنایع و شرکت ها شده است و این مشکلات شرکت و صنعت ریز و درشت هم نمی شناسد و گریبان عده ای را گرفته و ممکن بود الباقی را نیز به نوبت بگیرد.

تا این که سال گذشته توسط رهبر معظم انقلاب، رونق تولید نامیده شد و اینجا بود که کارگروه رفع موانع تولید معنای اجرایی گرفت تا دستگیر صنایع شود.

رامین ربیعی، مدیرکل صنعت، معدن و تجارت البرز در این باره گفت: رونق تولید، سرفصلی است که از منابع داخلی بانک ها تامین می شود و صنایع خرد و کلان برای دریافت تسهیلات آن کافی است در سایت بهین یاب وارد شوند و فرم مربوطه را پر کنند تا درخواست آنان ثبت شود.

او افزود: این درخواست در مدت یک هفته توسط اداره صمت بررسی و در کارگروه رفع موانع تولید مطرح می شود.

ربیعی با با بیان این که نماینده صنایع، بانک ها و ادارات مربوطه در کارگروه رفع موانع تولید حضور دارند، گفت: پس از تایید درخواست تسهیلات صنایع در کارگروه یادشده، وام با سود هجده درصد و با میزان پرداخت نامحدود به صنایع پرداخت می شود.

او افزود: فرق کارگروه رفع موانع تولید با مراجعه مستقیم صنایع به بانک ها در این است که در حالت اول، مسئولان ارشد استانی پیگیر پرداخت وام به صنایع می شوند و به نوعی مراحل پرپیچ و خم بانکی را تسهیل می بخشند تا چرخ صنایع زودتر به حرکت دربیاید.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=14249
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما