۱۳۹۹-۰۷-۱۹ - ۱۳:۱۸

بورس هفته را صعودی آغاز کرد

شاخص کل بورس هفته را با روند صعودی آغاز کرد و هرچند حرکتی پرنوسان داشت، اما در نهایت در حالی به کار خود پایان داد که بیش از ۱۰۰۰ واحد صعود کرده بود.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛ معاملات امروز بازار سرمایه در حالی به پایان رسید که شاخص کل بورس با ۱۱۴۳ واحد افزایش رقم یک میلیون و ۵۴۱ هزار واحد را ثبت کرد. شاخص کل با معیار هم وزن نیز با ۳۳۱۹ واحد رشد به رقم ۴۱۰ هزار و ۵۱۷ واحد رسید. معامله‌گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۷۸ هزار و ۱۴ میلیارد ریال انجام دادند.
فولاد مبارکه اصفهان، ملی صنایع مس ایران، س‌. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، سرمایه‌ گذاری غدیر و معدنی و صنعتی گلگهر نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل ایران خودرو و مخابرات ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار گذاشتند.
این در حالی است که شاخص کل فرابورس روندی نزولی داشت و با ۳۸ واحد کاهش در رقم ۱۸ هزار و ۱۱۵ واحد ایستاد. معامله‌گران این بازار ۷۹۳ هزار معامله به ارزش ۳۱ هزار و ۴ میلیارد ریال انجام دادند.
سنگ آهن گوهرزمین، پتروشیمی تندگویان، فولاد هرمزگان جنوب، پلیمر آریاساسول، پتروشیمی مارون و شرکت آهن و فولاد ارفع نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی و در مقابل سهامی ذوب‌آهن اصفهان نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی فرابورس گذاشتند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=10010
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما