۱۴۰۲-۰۳-۰۲ - ۱۴:۰۶

رشد ۱۲ هزار واحدی شاخص بورس

اگرچه شاخص کل بورس در ساعات ابتدایی روز جاری صعودی ۲۰ هزار واحدی را تجربه کرد اما رفته رفته بر میزان عرضه ها افزوده شد و در نهایت با رشدی ۱۲ هزار واحدی به کار خود پایان داد.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛بازار سهام چهارمین روز کاری هفته را اگر چه با رشد و صعود آغاز کرد، اما رفته رفته هر چه به ساعت های انتهایی بازار نزدیک شدیم، از میزان تقاضا در بازار کاسته شد و شاهد افزایش عرضه ها بودیم.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۲۳ واحدی به ۲ میلیون و ۳۳۰ هزار واحد رسید. همچنین شاخص کل هم‌وزن نیز رشدی ۱۴ هزار واحدی را تجربه کرد و به ارتفاع ۷۹۱ هزار واحد رسید.

گفتنی است سه نماد «اخابر»، «فملی» و «فولاد» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «خاور»، «دی» و «آریا» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند. همچنین سه نماد «وبملت»، «ثشاهد» و «خگستر» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «دی»، «فرود» و «خاور» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۲ خرداد ماه ۱۴۰۲، مبلغ ۱۲ هزار میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۲۶۵ میلیارد تومان پول وارد بورس کردند.

در بازار امروز ۲۵۹ نماد در محدوده مثبت و ۱۴۴ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۱۸۵ نماد در محدوده مثبت و ۱۳۱ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=54277
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما