۱۴۰۱-۰۵-۱۸ - ۱۲:۵۳

دستگیری باند ۱۱ نفره قاچاق سوخت در گلستان

رئیس کل دادگستری گلستان از شناسایی و دستگیری اعضای ۱۱ نفره باند قاجاق سوخت در استان خبر‌داد و گفت: اعضای این باند در سه استان گلستان، فارس و قم دستگیر شدند.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛حیدر آسیابی صبح امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران استان اظهار کرد: یک سال گذشته محموله‌ای از سوخت قاچاق در شهرستان کردکوی سرنخ پرونده‌ای از قاچاق سازمان یافته سوخت برای دادستان شهرستان شد.

وی ادامه داد: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد تاکنون اعضای این باند غریب به ۴۰ میلیون لیتر نفت سفید را از مرزهای کشور‌ خارج کرده‌اند.

رئیس‌کل دادگستری گلستان با اساره به سردسته این باند در کردکوی، خاطرنشان کرد: با پیگیری‌های قضایی و‌ انتظامی تاکنون ۱۱ نفر از اعضای این باند از‌ استان‌های گلستان، قم و فارس دستگیر شدند.

آسیابی بیان کرد: در این پرونده ردپای مجموعه‌ای از شرکت‌های صوری که نقش مستقیم در قاچاق نفت سفید به خارج از کشور‌ داشتند نیز دیده می‌شود.

وی گفت: پرونده این افراد در دادسرای کردکوی به اتهام مشارکت در قاچاق سازمان یافته سوخت یارانه‌ای در حال رسیدگی است و با تکمیل تحقیقات، احتمال دستگیری افراد بیشتری وجود دارد.

‌رئیس‌کل دادگستری گلستان خاطرنشان کرد: تاکنون مستندات و ادله قاچاق ۴۰ میلیون لیتر نفت سفید توسط اعضای این باند توسط دادستانی بررسی و برآورد شده که بیشتر آن را به یکی از کشورهای همسایه قاچاق می‌کردند.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=38962
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما