۱۴۰۱-۰۲-۲۸ - ۹:۰۶

شایعات، خرید نان مردم را چند برابر کرده است

رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه با بیان اینکه میزان خرید نان توسط مردم به دلیل برخی شایعات سه تا چهار برابر شده، از مردم خواست به شایعات توجه نکنند و اطمینان داشته باشند هیچ کمبود آرد و نانی در کرمانشاه نداریم.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛اعتضاد علیزاده با بیان اینکه در کرمانشاه کمبود آرد و نان وجود ندارد، گفت: بر خلاف شایعات و جو روانی که ایجاد شده، هیچ مشکلی برای تهیه نان مردم نیست.

وی از مردم خواست بدون توجه به شایعات فقط به میزان مورد نیاز خود نان بخرند و افزود: متاسفانه جو روانی ناشی از شایعات باعث شده خرید نان مردم سه تا چهار برابر بیشتر شود که نتیجه‌ای جز افزایش دور ریز و ضایعات نان ندارد.

رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه تاکید کرد: این شرایط باعث شده گاهی شاهد ازدحام مقابل نانوایی‌ها باشیم.

علیزاده با اشاره به فعالیت منظم ۱۰۵۰ نانوایی در کرمانشاه، یادآور شد: در این ایام نظارت‌ها را بر واحدهای نانوایی بیشتر کردیم.

وی تعطیلی خودسرانه را خط قرمز برای فعالیت نانوایی‌ها دانست و خاطرنشان کرد: با هر خبازی که در ساعات کار اعلام شده از سوی اتحادیه تعطیل باشد، برخورد خواهد شد.

وی لغو پروانه و قطع همیشگی سهمیه آرد را از جمله جرایم در نظر گرفته شده برای تعطیلی خودسرانه نانوایی‌ها اعلام کرد.

رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه اضافه کرد: آردفروشی هم خط قرمز دیگر ما است و هر نانوایی که در این زمینه تخلف داشته باشد مشمول لغو پروانه و قطع همیشگی سهمیه آرد خواهد شد.

علیزاده تاکید کرد: خبازی‌ها ملزم هستند تمام سهمیه آردی که در اختیار آنها قرار می‌گیرد را پخت کنند.

وی همچنین هرگونه افزایش قیمت نان را غیرقانونی دانست و عنوان کرد: بر اساس تاکید جدی دولت، نان گران نخواهد شد و مردم نباید نگران این موضوع باشند.

رئیس اتحادیه خبازان کرمانشاه تنها نکته‌ای که باید در نظر گرفته شود را افزایش سهمیه نانوایی‌های نوع دو با نظر کارگروه آرد و نان استان دانست و گفت: بهتر است ساعت کار این واحدها بر اساس سهمیه آردی که دارند، منطقی شود.

 

منبع: ایسنا

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=34347
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما