۱۴۰۰-۰۹-۱۰ - ۱۲:۳۶

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۱۴۰۰/۰۹/۱۰

امروز در بازار آزاد تا این لحظه قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۲۵۹ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان و قیمت دلار ۲۸هزار و ۹۶۰ تومان است.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛هم‌اکنون در بازار داخلی، قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۲۵۹ هزار تومان، قیمت دلار ۲۸هزار و ۹۶۰تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۲ میلیون و ۶۲۰ هزار تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۲ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان است.

در بازار سبزه‌میدان هم‌اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۷۷۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک میلیون و ۶۷۶ هزار تومان و هر مثقال طلا، ۵ میلیون و ۴۵۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

به گزارش تسنیم،‌ در بازار ارز هم‌‌اکنون،‌ قیمت دلار ۲۸ هزار و ۹۶۰ تومان، قیمت یورو ۳۲ هزار و ۹۰۰ تومان، و درهم امارات ۷ هزار و ۹۲۰ تومان اعلام شده است.

علاوه بر این، در صرافی‌های بانکی قیمت فروش دلار ۲۶ هزار و ۵۶۳ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۶ هزار و ۳۷ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۰ هزار و ۶۵۲ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۳۰ هزار و ۴۵ تومان اعلام شده است.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=26720
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما