۱۳۹۹-۱۲-۱۱ - ۱۲:۱۵

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۹۹/۱۲/۱۱

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک میلیون و ۸۶ هزار تومان، قیمت دلار ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان وقیمت سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم نیز ۱۰ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛ در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون  تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۸۶ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۴۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۷۱۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت  طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با افزایش جزئی همراه شده است؛ سکه طی روزهای گذشته از کانال ۱۲ میلیونی عقب نشینی کرده و به کانال ۱۱ میلیونی بازگشت؛ از جمله دلایل اصلی نوسان در بازار طلا و سکه تغییرات قیمتی در طلای جهانی و دلار است؛ قیمت ارز در بازار تهران تحت تأثیر خبرهای سیاسی است.

 در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان، قیمت یورو ۳۰ هزار و ۶۰۰ تومان و درهم امارات  ۶ هزار و ۹۲۰ تومان اعلام شده است.

در صرافی‌های بانکی نیز قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار ۲۴ هزار و ۷۴۹ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۴ هزار و ۵۰۴ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۲۹ هزار و ۸۹۶  تومان و قیمت خرید یورو نیز ۲۹ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=15329
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما