۱۳۹۹-۱۱-۰۶ - ۱۲:۵۱

رشد یک هزار و ۳۰۰واحدی بورس

شاخص بورس در جریان معاملات امروز بازار سرمایه با ثبت رشد یک هزار و ۳۰۰واحدی، در ارتفاع یک ‌میلیون و ۲۳۵هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛در جریان دادوستدهای امروز بازار سرمایه بیش از ۱۰میلیارد و ۳۳۲میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۱۰هزار و ۲۴۲میلیارد تومان در بیش از یک میلیون و ۱۷۷هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت و شاخص بورس با رشد یک هزار و ۳۴۸واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۳۵هزار و ۹۰۵واحد قرار گرفت.

بیشترین اثر مثبت بر دماسنج بازار سهام در روز جاری به نام نمادهای معاملاتی سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی، فولاد مبارکه اصفهان و سرمایه‌گذاری غدیر شد و در مقابل شرکت‌های پتروشیمی نوری، فولاد خوزستان و سرمایه‌گذاری نفت و

گاز و پتروشیمی تامین با افت خود مانع افزایش بیشتر نماگر بازار سهام شدند.

بر اساس این گزارش، در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۴۳۵میلیون ورقه به‌ارزش ۱۱هزار و ۶میلیارد تومان در ۵۶۷هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۹۵واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۲۰۲واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز بیشترین اثر مثبت بر شاخص فرابورس به نام نمادهای معاملاتی پتروشیمی مارون، سنگ آهن گهر زمین و صنعتی مینو شد و در مقابل شرکت‌های پلیمر آریا ساسول، ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی زاگرس بیشترین اثر منفی را بر این شاخص به نام خود ثبت کردند.

منبع: تسنیم

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=14264
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما