۱۳۹۹-۱۰-۲۴ - ۹:۳۲

زنگ خطر کمبود روغن جامد در واحد‌های نانوایی

رئیس اتحادیه نانوایان فانتزی گفت: دو ماه پیش دولت روغن جامد با نرخ دولتی به نانوایی‌ها اختصاص داد که این سهمیه رو به اتمام است.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛محمد جواد کرمی رئیس اتحادیه نانوایان فانتزی  در خصوص تخصیص روغن به واحد‌های صنفی اظهار کرد: از حدود دو ماه گذشته که در کشور با کمبود روغن جامد مواجه شدیم، تمامی صنوفی که تولیداتشان به روغن جامد وابسته بود با مشکل در تامین این محصول مواجه شدند.

او افزود: در همان زمان دولت اقدام به توزیع روغن جامد با نرخ دولتی کرد و ما نیز با توجه به نیاز هر واحد صنفی آن‌ها را تقسیم و توزیع کردیم.

رئیس اتحادیه نانوایان فانتزی بیان کرد: اکنون که حدود دو ماه از این ماجرا می‌گذرد؛ دولت هنوز سهمیه جدیدی را برای صنوف وابسته به روغن جامد در نظر نگرفته و البته نامه نگاری‌ها در این خصوص از سوی اتحادیه انجام گرفته است.

کرمی ادامه داد: در حال حاضر واحد‌های صنفی با مشکل جدی کمبود روغن مواجه هستند و پخت نان با استفاده از روغن مایع هم محصول نهایی را گران‌تر تمام می‌کند که البته این نان هم از کیفیت لازم برخوردار نیست.

او در پایان تصریح کرد: در صورتی که اقدام به خرید روغن از بازار‌های آزاد کنیم، باید برای هر حلب ۱۶ کیلویی تا سه برابر بیشتر هزینه کنیم و از آنجایی که نرخ‌ نان‌های فانتزی مصوب است، به هیچ عنوان این موضوع به صرفه نیست.

منبع: باشگاه خبرنگاران
لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=13798
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما