۱۳۹۹-۱۰-۲۰ - ۱۱:۴۹

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۹۹/۱۰/۲۰

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۱۱۲ هزار تومان، قیمت دلار ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۱ میلیون تومان است.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛در بازار سبزه‌میدان هم اکنون، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶ میلیون تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۴ میلیون تومان و سکه گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۱۱۲ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۷۶ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۸۲۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

قیمت  طلا و سکه طرح جدید در روز جاری نسبت به روزکاری قبل با کاهش همراه شده است؛ کاهش قیمت جهانی طلا به همراه کاهش افزایش قیمت ارز در بازار داخلی موجب کاهش محسوس قیمت‌ها در بازار طلا و سکه شده است.

 ‌ در بازار ارز هم اکنون قیمت دلار ۲۵ هزار و ۳۰۰ تومان، قیمت یورو ۳۱ هزار و ۱۰۰ تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۹۵۰ تومان اعلام شده است.

در صرافی‌های بانکی نیز قیمت‌ دلار و یورو نسبت به روز کاری قبل کاهش یافته است؛ برهمین اساس، قیمت فروش دلار   ۲۵ هزار و ۴۰۰ تومان و قیمت خرید دلار از مردم ۲۴ هزار و ۷۵۰ تومان تعیین شده است. قیمت فروش یورو نیز معادل ۳۱ هزار و ۵۰ تومان و قیمت خرید یورو نیز ۳۰ هزار و ۴۰۰ تومان اعلام شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی‌های بانکی و بازار متشکل ارزی متغیر است و متناسب با نوسانات بازار آزاد در طول روز چند بار تغییر می‌کند.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=13596
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما