۱۳۹۹-۰۹-۰۳ - ۱۲:۱۵

فرصت یک ماهه وزیر صمت به معادن غیرفعال

وزیر صمت گفت: دارندگان پروانه بهره‌برداری از معادن فقط یک ماه فرصت دارند تا برای بهره برداری از معادن اقدام کنند در غیر این صورت باطل یا به مزایده گذاشته می‌شود.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛علیرضا رزم حسینی وزیر صنعت، معدن و تجارت امروز (دوشنبه ۳ آذر) پس از حضور در مجلس در گفت‌وگوی تلویزیونی اظهار داشت: در هفته‌های اول حضورم اتفاقات خوبی در معادن صورت گرفته و ابلاغیه خاصی را در این باره صادر کردم.

وی در توضیح بیشتر افزود: معادنی که فعالیت نداشته و راکد بوده‌اند، وزارت صمت ابلاغ کرد که باید هر چه سریع‌تر در زمینه بهره‌برداری از آنها فعالیت‌های را انجام دهند.

وزیر صمت تصریح کرد: دو ماه از صدور این ابلاغیه گذشته است این در حالی است که حداکثر سه ماه فرصت داشتند و همه کسانی که پروانه بهره‌برداری از معادن گرفته‌اند و یا مجوز اکتشاف داشته و اقدامی انجام نداده‌اند و یا اینکه پروانه بهره‌برداری گرفته و فعالیتی را نداشته‌اند، باید بدانند که فقط یک‌ماه از فرصت درنظر گرفته شده باقی مانده است و اگر اقدام خاصی را انجام ندهند، طبق قانون موظف هستیم مجوزهای آنها را باطل کرده و مجدداً توسط ادارات کل صنعت، معدن و تجارت استان‌ها به مزایده بگذاریم و به افرادی که اهلیت لازم را دارند مجوز را بدهیم.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=11621
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما