۱۳۹۹-۰۷-۱۱ - ۱۷:۲۵
آقای میرجواد سلیمانی!

فریب مردم و مقامات را متوقف کنید

مدیرعامل سایپا در حالی از “عرضه یک خودروی شاسی بلند با نشان ایرانی” خبر داده که براساس اسناد به دست آمده، خودروی مربوطه چینی است!

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛  مدتهاست که برخی مدیران صنعت خودرو به جای برنامه ریزی و حرکت و کار جهادی، کار خود را با شوآف و تبلیغات رسانه ای پیش برده و تلاش می کنند ضعف ها و کاستی ها را از این طریق روتوش و صندلی مدیریت خود را حفظ کنند.

جدیدترین نمونه در این زمینه، میرجواد سلیمانی مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا است که اخیرا در تبلیغات خبری گسترده این شرکت، از عرضه یک خودروی SUV شاسی بلند با نشان سایپا، خبر داده است.

این اظهارات مدیرعامل سایپا در حالی است که براساس جدیدترین اطلاعات رسیده به این پایگاه خبری، خودروی مربوطه یک خودروی چینی به نام “لند فورت/LANDFORT” است که شرکت سایپا فقط تعدادی از قطعات آن را داخلی سازی می کند!

بنابراین انتشار اخبار و تبلیغات گسترده مبنی بر عرضه خودروی شاسی بلند با نشان ایرانی، نادرست و تنها فریب افکار عمومی و بیشتر از آن مقامات مسوول برای حفظ صندلی های با ارزش! مدیریتی محسوب می شود.

 

به آقای میرجواد سلیمانی توصیه می کنیم به جای سلسله شوها و تبلیغات رسانه ای اخیر که به آنها خواهیم پرداخت، بیانات امام خامنه ای مبنی بر خدمت به مردم و جهش تولید را مدنظر قرار داده و فکری به حال خودروهای معوق و نارضایتی شهروندان بکنند.

راستی آقای سلیمانی نظرتان درباره پراید ۱۳۵ میلیون تومانی چیست؟

اگر شوهای تبلیغاتی نادرست تان تمام شد، فکری هم برای تنظیم بازار خودرو و قطع کردن دست دلالان بکنید!

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=9664
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما