۱۳۹۹-۰۷-۰۵ - ۱۳:۰۵

روز پرنوسان برای بورس

شاخص کل بورس که در ساعات ابتدایی معاملات صعودی چشم گیر داشت و به یک میلیون و ۶۳۴ هزار واحد رسید، در ساعات میانی و پایانی معاملات روندی نزولی گرفت و در نهایت در رقم یک میلیون و ۶۱۵ هزار واحد ایستاد.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛در معاملات امروز بازار سرمایه، شاخص کل این بازار با ۴۰۷۵ واحد صعود، رقم یک میلیون و ۶۱۵ هزار واحد را ثبت کرد. این درحالی است که شاخص کل با معیار هم وزن با ۹۱۱ واحد کاهش، در رقم ۴۱۲ هزار و ۵۲۹ واحد ایستاد. معامله گران این بازار یک میلیون معامله به ارزش ۸۱ هزار و ۲۷۷ میلیارد ریال انجام دادند.

صنایع پتروشیمی خلیج فارس، س. نفت و گاز و پتروشیمی تامین، معدنی و صنعتی چادرملو و بانک ملت نسبت به به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت و در مقابل ملی صنایع مس ایران، پالایش نفت تهران و مخابرات ایران نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر منفی را روی این بازار گذاشتند.

در آن سوی بازار سرمایه، شاخص کل فرابورس با ۱۶۶ واحد افزایش رقم ۱۸ هزار و ۲۰۲ واحد را ثبت کرد. معامله گران این بازار ۳۷۵ هزار معامله به ارزش ۳۱ هزار و ۵۰۵ میلیارد ریال انجام دادند.

پتروشیمی مارون، سرمایه گذاری صبا تامین، پتروشیمی تندگویان، بانک دی، سرمایه گذاری مالی سپهر صادرات و شرکت اهن و فولاد ارفع نسبت به سایر نمادها بیشترین تاثیر مثبت را روی این بازار گذاشتند.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=9419
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما