۱۳۹۹-۰۶-۳۰ - ۱۱:۲۶

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۹۹/۰۶/۳۰

هم‌اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸عیار هر گرم یک‌میلیون و ۲۲۳ هزار تومان، قیمت دلار ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان و قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۱۳ میلیون و ۵۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۲میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۶میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۳میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه گرمی۲ میلیون تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

 

قیمت طلای ۱۸عیار در هر گرم هم یک‌میلیون و ۲۲۳ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۶۰۷ هزار تومان و هر مثقال طلا ۵میلیون و ۳۰۰ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است.

فعالان بازار، علت اصلی افزایش قیمت طلا و سکه در روزهای اخیر را افزایش چشم‌گیر قیمت ارز می‌دانند و می‌گویند: از یکی دو روز گذشته تقاضا برای خرید طلای خام و سکه در بازار افزایش یافته و همین امر موجب افزایش حباب سکه شده است.

  در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار با افزایش نسبت به قیمت های پایانی دیروز،  ۲۶ هزار و ۸۰۰ تومان، یورو ۳۱هزار و ۷۰۰ تومان و درهم امارات ۷هزار و ۳۵۰ تومان اعلام شده است.

 

گفتنی است، تشدید نوسانات ارزی و ورود دلار به کانال ۲۷ هزار تومان موجب شد تا بازارساز تصمیم جدی برای مدیریت عرضه و تقاضا بگیرد و برهمین اساس علاوه بر افزایش عرضه در بازار با برداشتن سقف فروش در سامانه نیما، از سرگیری فروش ارز سهمیه‌ای و کاهش اختلاف دلار در بازار رسمی و آزاد و البته آزاد شدن فروش ارز پتروشیمی ها در صرافی های مجاز مقدمات کاهش قیمت‌ها را در بازار ارز فراهم کرد.

هم اکنون قیمت فروش دلار در صرافی ها با افزایش ۳۰۰ تومانی نسبت به روز کاری قبل ۲۶ هزار و ۷۵۰ تومان و قیمت خرید دلار نیز ۲۶ هزار و ۶۵۰ تومان درج شده است.

ضمن اینکه قیمت فروش یورو نیز با افزایش ۴۰۰ تومانی معادل ۳۱ هزار و ۶۰۰ تومان و قیمت خرید یورو ۳۱ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شده است.

نرخ خرید و فروش دلار و یورو در صرافی های بانکی و بازار متشکل ارزی متغییر است؛ برهمین اساس نیز از صبح امروز تا کنون در چند نوبت قیمت‌ها در این صرافی ها تغییر کرده و با کاهش همراه بوده است.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=9159
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما