۱۳۹۹-۰۶-۲۴ - ۱۰:۳۵

ارائه تسهیلات برای فروش تلفن همراه قسطی

اعطای وام ۵۰۰ میلیارد تومانی به اپراتورها برای تحویل گوشی قسطی به مردم در دستور کار وزارت ارتباطات قرار گرفت.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛«محمدجواد آذری جهرمی» در آیین معرفی دستاوردهای بومی‌سازی تجهیزات پیشرفته شبکه ملی اطلاعات که با حضور مسوولان برگزار شد، افزود: در شرایطی که نرخ دلار نوسان دارد نمی‌توانیم به عنوان مسوول بگوییم کاری از دست ما برنمی‌آید. در زمان عدم وجود مشکل همه مدیر هستند. در شرایطی که پول فراوان و شرایط مناسب وجود دارد، هر کسی می‌تواند کشور را به خوبی مدیریت کند. این که تلفن همراه اکنون به شکل مناسبی در دسترس نیست، بگوییم علتش نوسان ارز است و کاری از دست ما برنمی‌آید. اکنون به دلیل آموزش مجازی خیلی از ما مصرف کننده هستیم و باید برای فرزندان خود تبلت، گوشی تلفن همراه و مودم تهیه کنیم. مودمی که قیمت آن ۲۰۰هزار تومان بوده و اکنون قیمت آن ۱۰ برابر شده است. در این شرایط باید چه کرد؟ غیر از این است که باید نیاز مردم را تامین کنیم؟

او اشاره کرد: چشم مردم به دست‌های تولیدکنندگان است. اگر محصولات با قیمت مناسب عرضه شود مردم استقبال خواهند کرد. یکی از موضوعات مهم مودم است که در نمایشگاه امروز چهار شرکت تولید مودم، سه شرکت تولیدکننده گوشی حضور دارند. معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات امروز گزارش دادن که مجموعه «صاایران» ورود خوبی به تولید گوشی تلفن همراه داشته و اولین  محوله گوشی‌های تولیدی این شرکت به ایرانسل تحویل داده شده تا شرایط عرصه به بازار توسط این اپراتور مهیا شود.

آذری جهرمی اضافه کرد: دستور اعطای اعتبار ۵۰۰ میلیاردی به اپراتورها به عنوان وام در دستور کار معاونت فناوری نوآوری قرار گرفته است تا اپراتورها بتوانند از این طریق گوشی را به صورت قسطی به مردم بدهند و زنجیره تولید تکمیل شود.

 

منبع: ایرنا

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=8945
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما