۱۳۹۹-۰۶-۰۲ - ۱۲:۰۳

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۹۹/۰۶/۰۲

هم اکنون در بازار داخلی قیمت طلای ۱۸ عیار هر گرم یک میلیون و ۵۴ هزار تومان، قیمت دلار ۲۳ هزار و ۳۰ تومان و قیمت سکه تمام بهار آزادی طرح جدید ۱۰ میلیون و ۷۸۰ هزار تومان و قیمت سکه طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛همچنین در بازار سبزه‌میدان، قیمت نیم سکه بهار آزادی ۵میلیون و ۳۳۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۳۰ هزار تومان و سکه گرمی یک‌میلیون و ۶۸۰ هزار تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

 

قیمت طلای ۱۸ عیار در هر گرم هم یک میلیون و ۵۴ هزار تومان، قیمت طلای ۲۴ عیار در هر گرم یک‌میلیون و ۴۰۴ هزار تومان و هر مثقال طلا ۴ میلیون و ۵۶۵ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۹۴۳ دلار معامله می‌شود.

  در بازار آزاد هم‌اکنون قیمت دلار با افزایش نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل ۲۳ هزار و ۳۰ تومان، یورو ۲۷ هزار تومان و درهم امارات ۶ هزار و ۳۲۰ تومان اعلام شده است.

 

صرافی‌های بانک‌ها امروز یکشنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم با ثبات نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۲ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۲ هزار و ۴۰۰ تومان خریداری می‌کنند.

طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها نیز بدون تغییر نسبت به قیمت‌های پایانی روز کاری قبل ۲۶ هزار و ۷۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو در این صرافی‌ها ۲۶ هزار و ۶۰۰ تومان درج شده است.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=8108
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما