۱۳۹۹-۰۴-۰۸ - ۱۲:۴۸

فروش مرغ منجمد به نرخ ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان

براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم برای مصرف کنندگان ۱۵ هزار تومان و مرغ منجمد ۱۳ هزار و ۵۰۰ تومان تعیین شد.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛ براساس مصوبه ستاد تنظیم بازار به منظور متعادل سازی بازار گوشت مرغ در مرحله دوم ۱۰ هزار تن گوشت مرغ منجمد با قیمت مصوب حداکثر ۱۲ هزارو ۹۰۰ تومان تحویل درب سردخانه‌ها و ۱۳ هزارو ۵۰۰ تومان خرده‌فروشی به ازای هر کیلوگرم در سراسر کشور آغاز شده است.

بر اساس مصوبه ستاد تنظیم بازار، این میزان مرغ در سازمان میادین میوه و تره‌بار و مراکز منتخب عرضه از جمله فروشگاه‌های زنجیره‌ای، شبکه‌های تعاونی و صنوف منتخب با هماهنگی و راهبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان‌ها توزیع خواهد شد.

همچنین ستاد تنظیم بازار در تصمیمی، قیمت هر کیلوگرم مرغ گرم را ۱۵ هزار تومان و مرغ زنده را ۱۰ هزار تومان تعیین کرده که با تلورانس قیمتی ۵ درصد بر اساس نظر کارگروه تنظیم بازار استان، قابل تغییر است.

شرکت پشتیبانی امور دام بر اساس مصوبات ستاد تنظیم بازار مکلف شده تا نسبت به تامین نیاز استان‌ها به میزان اعلامی از سوی استان و همچنین عرضه مستقیم در میادین میوه و تره بار اقدام و نسبت به تامین نیاز غرف میادین اقدام کنند.

میزان جوجه‌ریزی ماهانه از تیرماه به میزان ۱۱۵ میلیون قطعه مورد تاکید قرار گرفته است.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=5857
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما