۱۳۹۹-۰۳-۰۴ - ۱۲:۵۳

افتتاح ۳۷۰ میلیارد ریال پروژه در بنادر نوشهر و امیرآباد

روز آینده و با حضور رئیس‌جمهور به صورت ویدئوکنفرانس ۷ پروژه در بنادر نوشهر و امیرآباد به ارزش ۳۷۰ میلیارد ریال افتتاح می‌شود و ساخت ۴ پروژه به ارزش ۱۶۲۷ میلیارد ریال کلید می‌خورد.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛مقرر است روز آینده و با حضور رئیس‌جمهور ۳۷۰ میلیارد ریال پروژه در بنادر نوشهر و امیرآباد به صورت ویدئوکنفرانس افتتاح شود.

مخازن روغنی خوراکی بندر نوشهر به ارزش ۱۰۹ میلیارد ریال، سیلوی غلات بندر نوشهر به ارزش ۷۴ میلیارد ریال و کارخانه آرد و بلغور ذرت ۲۰ هزار تنی بندر امیرآباد به ارزش ۱۱۳ میلیارد ریال از پروژه‌هایی است که قرار است روز آینده ۵ خرداد افتتاح شود.

همچنین ایستگاه مخابرات دریایی بدون نفر در نشتارود – بندر نوشهر، تجمیع تجهیزات مرکز CTC و MRCC بندر نوشهر به ارزش ۳ میلیارد ریال و ساختمان ملوانان بندر امیرآباد به ارزش ۲۱ میلیارد ریال از دیگر پروژه‌های آماده افتتاح برای روز آینده است.

روز ۵ خرداد همچنین عملیات چهار پروژه برای ساخت و آغاز به ارزش ۱۶۲۷ میلیارد ریال آغاز می‌شود.

راه دسترسی اختصاصی بندر نوشهر به کمربندی به ارزش ۸۸۱ میلیارد ریال، ساختمان مرجع دریای بندر فریدون کنار به ارزش ۱۵۸ میلیارد ریال، سیلوی ۴۲ هزار تنی بندر امیرآباد به ارزش ۲۵۸ میلیارد ریال و قرارداد احداث سیلوی ۳۰ هزار تنی بندر امیرآباد به ارزش ۳۳۰ میلیارد ریال از پروژه‌هایی است که قرار است روز آینده افتتاح شود.

 

منبع: فارس

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=4606
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما