۱۳۹۹-۰۲-۲۳ - ۱۲:۵۰

قیمت طلا، سکه و ارز امروز ۹۹/۰۲/۲۳

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار ۶۸۷ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۷ میلیون و ۷۱ تومان و قیمت دلار ۱۷هزار و ۳۰ تومان است.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛ امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۷ میلیون و ۷۱ هزار تومان و طرح قدیم ۶ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان است.

قیمت سکه در روزهای اخیر رشد چشم گیری داشت و از عصر دیروز رسماً رکورد جدیدی را به ثبت رسانده است؛ سکه درحالی از ۶ میلیون وارد کانال ۷ میلیون شد که طبق اعلام فعالان بازار سیگنال افزایش قیمت را از بورس دریافت کرده بود.

بیش از یک هفته است که قیمت گواهی سکه یک روزه در بورس کالا ۵۰۰ تا۷۰۰ هزار تومان بیشتر از بازار است و به اعتقاد برخی فعالان بازار، محرکی برای قیمت سکه فیزیکی شده است، البته ۲۱ اردیبهشت ۹۹ دامنه نوسان سکه بورسی به ۱ درصد محدود شد و اندکی قیمت ها افت کرد.

مشاهدات  از بازار سبزه میدان در روزهای اخیر حکایت از آن دارد که با افزایش قیمت سکه در بورس، اکثر کاسب های این صنف از فروش سکه به مردم عادی امتناع کرده و سکه ها را در بورس عرضه می کنند و با این حساب سودهای کلان به جیب می زنند.

 

ضمن آنکه قیمت نیم‌سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، ربع‌سکه بهار آزادی ۲ میلیون و ۲۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۹۰ هزار  تومان تعیین شده است و به فروش می‌رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۶۸۷ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۹۱۵ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۹۷۶ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۷۰۳ دلار معامله می‌شود.

 

قیمت دلار در بازار آزاد هم‌اکنون ۱۷ هزار و ۳۰ تومان و  یورو ۱۸ هزار و ۳۰۰ تومان و درهم امارات ۴ هزار و ۷۰۰ تومان است.

صرافی‌های بانک‌ها امروز سه‌شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۶ هزار و ۵۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۶ هزار و ۴۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۷ هزار و ۹۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۷ هزار و ۸۰۰ تومان است.

گفتنی است، صرافی ملی قیمت دلار و یورو را نسبت به قیمت‌های نخست روز کاری قبل ۲۰۰ تومان افزایش داده است.

 

منبع: تسنیم

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=4208
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما