۱۳۹۹-۰۱-۲۶ - ۸:۳۳

نظارت دقیق بر قنادی‌های تهران از ۳۰ فروردین

رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران گفت: مردم می‌توانند از همه قنادی‌های دارای مجوز بهداشتی این اتحادیه از ۳۰ فروردین با خیال راحت خرید کنند.

به گزارش عصر صنعت ؛ علی بهرمند با بیان اینکه در اجرای سیاست‌های کلی وزارت بهداشت، واحدهای صنفی قنادی در تهران می‌توانند با رعایت تمهیدات بهداشتی از ۳۰ فروردین فعالیت خود را از سر گیرند افزود: آغاز فعالیت همه مشاغل از این تاریخ منوط به ثبت نام در درگاه اینترنتی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی است.

وی اضافه کرد: همکاران ما با ثبت نام در درگاه اینترنتی و اخذ کد مجاز و رعایت همه پروتکل‌های بهداشتی، می‌توانند فعالیت خود را از سر گیرند و تاکنون علاوه بر ابلاغیه‌ها و اخبار رسمی وزارت بهداشت، خود اتحادیه هم چندین بار موضوع لزوم اخذ مجوز را به اعضای خود اطلاع رسانی کرده است.

به گفته رئیس اتحادیه صنف قنادان تهران، استفاده از دستکش یکبار مصرف، ماسک، کلاه و مواد ضدعفونی کننده در داخل مغازه‌ها برای فعالان این صنف ضروری است و بازرسان اتحادیه هم بر این موضوع به صورت جدی نظارت می‌کنند و مردم می‌توانند در صورت مشاهده، موارد تخلف را به اتحادیه یا سازمان صنعت استان تهران اطلاع دهند.

بهرمند افزود: مردم با خیال راحت و بدون دغدغه از واحدهای دارای مجوز بهداشتی خرید کنند.

وی همچنین در خصوص خرید شیرینی در فضای مجازی نیز گفت: از مردم می‌خواهیم در هنگام خرید شیرینی در فضای مجازی حتما از فروشنده درخواست مجوز معتبر کنند و به فروش‌های فضای مجازی اطمینان نکنند چراکه معتقدیم سلامت جامعه به هیچ وجه ارزش فروش و معامله را ندارد.

برچسب‌ها:,

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=2979
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما