۱۳۹۹-۰۱-۲۵ - ۱۳:۲۴

شاخص بورس به ۶۲۴ هزار و ۵۹۶ واحد رسید

شاخص بورس با رشد یک هزار و ۳۳۶ واحدی در پایان معاملات روز جاری به ۶۲۴ هزار و ۵۹۶ واحد رسید.

به گزارش ” عصر صنعت ” ؛  آمار معاملات بورس نشان می‌دهد که شاخص‌های بورس در پایان داد و ستدهای امروز با نوسان مواجه شدند.

رشد شاخص ها

بر اساس آمارهای معاملاتی، روز جاری اکثر شاخص‌های بورس با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص کل با ۱۳۳۶ واحد رشد معادل ۲.۵۴ درصد به ۶۲۴ هزار و ۵۹۴ واحد، شاخص‌ قیمت «وزنی – ارزشی» با ۳۵۶ واحد افزایش معادل ۲.۵۴ درصد به ۱۶۶ هزار و ۴۴۰ واحد، شاخص کل «هم وزن» با (۲۵) واحد افت معادل (۰.۰۱) درصد به ۲۱۹ هزار و ۷۲۹ واحد، شاخص قیمت «هم وزن» با (۱۷) واحد کاهش معادل (۰.۰۱) درصد به ۱۴۶ هزار و ۱۴۴ واحد، شاخص آزاد شناور با (۱۰۵۶) واحد افت معادل (۰.۱۳) درصد به ۷۹۸ هزار و ۳۶۱ واحد، شاخص بازار اول با ۱۷۹۸ واحد افزایش معادل ۰.۴۱ درصد به ۴۴۰ هزار ۳۳۵ واحد و شاخص بازار دوم با (۹۵۹) واحد افت معادل (۰.۰۷) درصد، به یک هزار و ۳۳۱ واحد رسید.

 نمادهای تاثیر گذار

از سویی دیگر امروز ۵ نماد « کگل با ۷۸۷ واحد، تاپیکو با ۶۲۹ واحد، کگل با ۶۰۴ واحد، حکشتی با ۴۵۲ واحد و فملی با ۴۰۲ واحد» رشد، بیشترین تاثیر مثبت را بر شاخص کل بورس بر جای گذاشتند.

افزایش شاخص صنایع

این گزارش می افزاید، امروز شاخص‌های صنایع تالار شیشه ای نیز با رشد مواجه شدند به طوری که شاخص صنایع «محصولات چرمی با ۷۴۸ واحد صعود معادل ۴.۵۱ درصد به ۱۷ هزار و ۳۵۴ واحد، حمل و نقل با ۹۵۵ واحد افزایش معادل ۴.۱۹ درصد به ۲۳ هزار ۷۴۴ واحد، لاستیک ۸۴۱۵ واحد رشد معادل ۳.۸۷ درصد به ۲۲۵ هزار و ۹۳۸ واحد، اطلاعات و ارتباطات با (۲۳) واحد افت معادل (۳.۴۹) درصد به ۶۴۶ واحد، انتشار و چاپ با (۸۵۷۸۳) واحد ریزش معادل (۴.۱۸) درصد به یک هزار و ۹۶۴ واحد، محصولات کاغذ با (۹۰۶۷) واحد افت معادل (۴.۴۵) درصد به ۱۹۴ هزار و ۷۳۷ واحد، ذغال سنگ با (۱۱۷۸) واحد کاهش معادل (۴.۴۷) درصد به ۲۵ هزار و ۱۵۲ واحد» رسید.

بیشترین افزایش قیمت ها

در عین حال نگاهی به آمارهای معاملاتی امروز بازار سهام مشخص می‌کند: قیمت سهام نمادهای «غنوش، پکویر، وساپا، افق، غپینو، غسالم و شفن» بیشترین افزایش قیمت و نمادهای «ثمسکن، مداران، غاذر، شلعاب، وآتی، دانا و وتوس» بیشترین کاهش قیمت را در بازار سهام رقم زدند و در تابلوهای بورس به ثبت رسیدند.

به این ترتیب، در پایان داد و ستدهای روز جاری بورس، در یک میلیون و ۱۰۳ هزار نوبت معاملاتی، ۶ میلیارد و ۳۷ میلیون برگه اوراق بهادار به ارزش ۶۲ هزار و ۱۷۰ میلیارد تومان در بورس معامله شد.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=2942
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما