۱۳۹۹-۰۱-۲۳ - ۱۱:۵۶

قیمت طلا ، سکه و ارز امروز ۹۹/۰۱/۲۳

هم اکنون در بازار آزاد قیمت هر گرم طلای ۱۸ عیار ۶۴۲ هزار تومان، قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و قیمت دلار ۱۶ هزار و ۳۰ تومان است.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛امروز در بازار آزاد قیمت سکه تمام‌بهار آزادی طرح جدید ۶ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان و طرح قدیم ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.

ضمن آنکه قیمت نیم سکه بهار آزادی ۳ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه بهار آزادی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و سکه گرمی ۹۷۵ هزار تومان تعیین شده و به فروش می رسد.

قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار هم ۶۴۲ هزار تومان، هر گرم طلای ۲۴ عیار ۸۴۰ هزار تومان و هر مثقال طلا ۲ میلیون و ۷۳۷ هزار تومان ارزش‌گذاری شده است، ضمن آنکه هر اونس طلا در بازارهای جهانی با قیمت ۱۶۸۶ دلار معامله می‌شود.

 

هم‌اکنون در بازار آزاد قیمت دلار ۱۶ هزار و ۳۰ تومان، یورو ۱۷ هزار و ۵۵۰ تومان و درهم امارات ۴ هزار و ۵۲۰ تومان  تعیین شده و به‌فروش می‌رسد.

صرافی‌های بانک‌ها امروز شنبه قیمت دلار را برای فروش به مردم ۱۵ هزار و ۶۰۰ تومان اعلام کرده‌اند. این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۱۵ هزار و ۵۰۰ تومان خریداری می‌کنند، بر همین‌ اساس طی روز جاری قیمت فروش یورو در صرافی‌های بانک‌ها ۱۷ هزار تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان است.

گفتنی است، صرافی ملی قیمت دلار و یورو را نسبت به قیمت های پایانی روز کاری قبل تغییر نداده است.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=2830
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما