۱۳۹۹-۰۱-۱۶ - ۹:۰۰

تداوم فعالیت ایران خودرو و سایپا

دو خودروساز ایران خودرو و سایپا اعلام کردند که به فعالیت‌های تولیدی خود با استفاده از یک سوم نیروهای ستادی و پشتیبانی ادامه خواهند داد.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛مدیران عامل دو خودروساز بزرگ کشور دیروز  با انتشار نامه‌ای خطاب به وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کردند: صنعت خودروسازی کشور مطابق با مصوبه‌های ستاد ملی مقابله با ویروس کرونا و رعایت پروتکل‌های تعریف شده، به منظور آماده‌سازی زیرساخت‌ها برای شروع تولید و به دستور رییس جمهوری مبنی بر آغاز فعالیت‌های اقتصادی در مورخه ۲۰ فروردین ماه، با یک سوم همکاران در واحدهای ستادی و پشتیبانی فعالیت خواهند کرد.

در این زمینه گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد: فعالیت در بخش‌های ستادی به صورت اشتغال یک سوم از نیروها خواهد بود، برای بخش‌های تولیدی نیز به صورتی برنامه‌ریزی شده که سلامتی کارکنان، فواصل اجتماعی و همه پروتکل‌های بهداشتی-پزشکی ستاد کرونا اجرا شده و البته روند تولید نیز همچنان ادامه داشته باشد.

برپایه اعلام ایران خودرو، در این مدت برنامه‌ریزی‌های لازم برای تحویل خودروها به مشتریان نیز انجام خواهد شد.

پیش از این معاون فروش و بازاریابی گروه خودروسازی سایپا نیز اعلام کرده بود: پرسش‌ها و درخواست‌های مشتریان تا اطلاع ثانوی فقط به صورت تلفنی و اینترنتی پاسخ داده می‌شود و امکان مراجعه حضوری به معاونت فروش سایپا وجود ندارد.

“حسین کاظمی” ادامه داد: گروه خودروسازی سایپا با هدف کاهش ترددهای بی‌رویه شهری و جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری کرونا، خدمات غیرحضوری خود را در بسترهای اینترنتی گسترش داده تا مشتریان در سراسر کشور بتوانند از آن بهره‌مند شوند.

به گفته کاظمی، مشتریان سایپا می‌توانند همه درخواست‌های خدمات مربوط به فرآیندهای فروش و تحویل خودروی خود را در سایت اینترنتی سایپا به نشانی www.saipacorp.com  ثبت و پیگیری کنند.

همچنین مشتریان می‌توانند با مراجعه به آدرس اینترنتی یاد شده، ضمن دانلود و نصب نرم‌افزار موبایلی (اپلیکیشن) سایپا، درخواست‌های خدمات فروش خود را ثبت و از همین طریق پیگیری کنند.

دیروز همچنین هیأت مدیره‌های انجمن تخصصی صنایع همگن نیرو محرکه و قطعه‌سازان خودروی کشور و انجمن سازندگان قطعات و مجموعه‌های خودروی کشور با صدور اطلاعیه‌ای به قطعه سازان اعلام کرد: با توجه به ارسال درخواست کتبی تعداد کثیری از شرکت‌های قطعه‌ساز به استانداران، خودروسازان و انجمن‌ها مبنی بر تأخیر در شروع فعالیت شرکت‌های قطعه‌ساز، هفته آینده (۱۶/۱/۹۹ لغایت ۲۲/۱/۹۹) به منظور فرصت پیاده‌سازی پروتکل‌های بهداشتی در خطوط تولیدی قطعه‌سازان در نظر گرفته شده است.

 

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=2557
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما