۱۳۹۹-۰۱-۰۶ - ۱۱:۵۲

۷۰ درصد کالا‌های ورزشی وارداتی است

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم ورزشی گفت: هم اکنون ۷۰ درصد کالا‌های ورزشی در بازار وارداتی است.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛مرتضی حق پرست درباره وضعیت بازار لوازم ورزشی اظهار کرد: هم اکنون ۷۰ درصد کالا‌های ورزشی موجود در بازار وارداتی هستند.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم ورزشی با اشاره به اینکه نوسانات نرخ ارز می‌تواند بر این بازار تأثیرگذار باشد تصریح کرد: بنابراین افزایش یا کاهش قیمت، بستگی به نرخ ارز دارد.

حق پرست در ادامه گفت: با وزارت ورزش صحبت شده است که برای مسابقات ورزشی از پیراهن‌های ایرانی استفاده شود؛ این در حالی است که ما جوابگوی تولید داخل در بازار هستیم.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم ورزشی در ادامه از فروش لوازم ورزشی به صورت برخط ( آنلاین یا اینترنتی) در بازار خبر داد و گفت: متأسفانه به صورت مستقیم، نظارتی بر فروش این کالاها در فضای مجازی وجود ندارد.

حق پرست در ادامه ابراز امیدواری که تولید وسایل ورزشی امسال به خودکفایی کامل برسد.

رئیس اتحادیه فروشندگان لوازم ورزشی در ادامه گفت: بازار لوازم ورزشی در دنیا در حوزه‌های اقتصادی و تولیدی به شمار می‌رود که از رونق و گردش مالی قابل توجهی برخوردار است.

حق پرست در پایان گفت: امیدواریم با حمایت نهاد‌های ذی ربط و حصول رونق در بازار لوازم ورزشی، شاهد توفیقات اقتصادی بیشتری در این عرصه باشیم که تحقق چنین موفقیتی در این صنف، قطعا بسیاری از رسته‌های تولیدی را منتفع خواهد کرد.

گفتنی است، امید آن می‌رود با حمایت نهاد‌های ذی ربط و حصول رونق در بازار لوازم ورزشی، شاهد توفیقات اقتصادی بیشتری در این عرصه (تولید و فروش لوزام ورزشی) باشیم که تحقق چنین موفقیتی، قطعا بسیاری از رسته‌های تولیدی را منتفع خواهد کرد.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=2386
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما