۱۳۹۹-۰۱-۰۲ - ۱۵:۱۴

میادین میوه و تره بار تعطیل نمی‌شوند

راد گفت: میادین میوه و تره بار از جمله قسمت‌هایی است که هیچ وقت تعطیل نمی‌شود و خدمت رسانی به مردم تا آخر سال ادامه دارد.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛مدیر سازمان میوه و تره بار شهرداری تهران اظهار کرد: بحران کورونا از تاریخ یک اسفند به ما ابلاغ شد که ما یک دستورالعمل اجرایی در میادین بازار‌ها ابلاغ و در حال اجرا است؛ در تامین و تهیه میوه جات و مرکبات با هیچ مشکلی مواجه نشدیم و مردم به راحتی می‌توانند نیاز‌های خود را برطرف کنند.

وی ادامه داد: میادین میوه و تره بار از جمله قسمت‌هایی است که هیچ وقت تعطیل نمی‌شود و خدمت رسانی به مردم ادامه دارد. همچنین قیمت‌ها در نرخ نامه سازمان به صورت متمرکز است که ستاد تصمیم می‌گیرد و در همه میادین بازار‌های سطح تهران که ۲۵۰ بازار، اجرا می‌شود و همکاران ما در این ایام به کار خود به صورت فشرده ادامه می‌دهند.

راد  بیان کرد: ما در مجموع ۲۲ میدان و  ۲۲۶ بازار  داریم که در مجموع ۲۵۰ پایگاه در سطح شهر آماده خدمات رسانی هستند، همچنین ۳ مرکز بهداشتی دام وجود دارد که همکاران ما در این ایام فعالیت خود را چند برابر افزایش داده اند.

این مقام مسئول در پایان گفت: لازم به ذکر است برای اطلاعات از لیست قیمت‌ها و شکایات به سایت بازار روز همراه مراجعه کنند؛ همچنین قیمت‌ها دراین مجموعه نسبت به جا‌های دیگر زیر قیمت بازار است.

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=2339
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما