۱۳۹۸-۱۲-۱۷ - ۸:۰۴

صدور مجوز واردات انواع ماسک با حداقل تعرفه

مدیرکل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو از صدور مجوز واردات انواع ماسک با حداقل تعرفه بدون محدودیت در تعداد خبر داد.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛حسین صفوی با اشاره به تصمیمات اتخاذ شده توسط وزارت بهداشت و وزارت صمت، اظهار داشت: تمامی بازرگانان و واردکنندگان کشور می‌توانند با حداقل تعرفه و بدون سقف تعدادی نسبت به واردات انواع ماسک‌های پزشکی اقدام کنند.

وی افزود: متقاضیان می توانند برای دریافت مجوز  مشخصات فنی محصول، تاییدیه های مربوطه و پروفرما را به نشانی ایمیل z.zarinkolah@imed.ir ارسال کنند.

به گفته مدیرکل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی سازمان غذا و دارو بررسی و صدور نامه تایید در یک روز کاری انجام خواهد شد و متقاضیان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پورتال imed.ir مراجعه کنند.

ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از ۷۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

«کیانوش جهانپور» رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز جمعه ۱۶ اسفندماه اعلام کرد که اکنون موارد ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۴ هزار و ۷۴۷ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۲۴ نفر رسیده و همچنین ۹۱۳ نفر بهبود یافته‌اند.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=1879
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما