۱۳۹۸-۱۲-۱۷ - ۸:۴۷

دریافت نقدی عوارض آزادراهی ممنوع شد

دریافت نقدی عوارض آزادراهی کشور با هدف رعایت بهداشت و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا ممنوع شد.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛«عبدالهاشم حسن‌نیا» رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اعلام این مطلب، گفت: از روز شنبه ۱۷ اسفند دستگاه‌های کارتخوان در ورودی‌های عوارضی آزادراه‌ها نصب می‌شود و رانندگان شخصا و با کارت‌های بانکی عضو شبکه شتاب عوارض خود را پرداخت می‌کنند.

وی افزود: به منظور اجتناب از تماس مستقیم رانندگان هنگام ورود رمز کارت‌های شتاب، اقلام بهداشتی از قبیل دستکش نایلونی یکبار مصرف، دستمال کاغذی و کیسه فریزر در اختیار رانندگان قرار می‌گیرد.

معاون وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در صورت عدم استفاده از کارت بانکی توسط رانندگان، شماره پلاک، کلاس خودرو و سایر مشخصات شناسایی خودرو  ثبت می‌شود تا برای پیگیری وصول عوارض از طریق مراجع مربوطه اقدام شود.

 ویروس کرونا که رسما کووید – ۱۹ نام دارد، نخستین بار در شهر ووهان چین شناسایی شد تاکنون به بیش از ۷۰ کشور سرایت کرده و سازمان بهداشت جهانی را برآن داشته است تا وضعیت فوق العاده اعلام کند.

«کیانوش جهانپور» رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت روز جمعه (۱۶ اسفند) اعلام کرد تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در کشور به ۴ هزار و ۷۴۷ نفر و فوت ناشی از آن به ۱۲۴ نفر رسید و همچنین ۹۱۳ نفر تاکنون بهبود یافته‌اند.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=1881
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما