۱۳۹۸-۱۱-۲۸ - ۱۱:۱۱

برگزاری ۷ نمایشگاه بهاره از ۱۴ تا ۲۳ اسفند در تهران

رئیس سازمان صنعت استان تهران گفت: ۷ نمایشگاه بهاره برای عرضه کالاهای مورد نیاز شب عید از قبیل کیف، کفش، پوشاک و آجیل و خشکبار و همچنین کالاهای اساسی برگزار می شود.

 به گزارش “ عصر صنعت ” ؛ یدالله صادقی رئیس سازمان صنعت استان تهران امروز در نشست خبری با اشاره به طرح های تنظیم بازار شب عید گفت: یکی از طرح های ما طرح تنظیم بازار سیب و پرتقال شب عید است که برای این منظور در مجموع ۷ هزار تن سیب و پرتقال در نظر گرفته شده است.

رئیس سازمان صنعت استان تهران افزود: حدود ۵ تا ۶ هزار تن پرتقال مازندران تهیه شده که این پرتقال ها  در سردخانه های استان مازندران نگهداری می شود و در زمان مناسب برای توزیع در شب عید به تهران منتقل می شود.

وی افزود: همچنین ۳ هزار تن سیب از محل تولیدات شهرستان دماوند تامین شده و برای توزیع در شب عید به تهران منتقل می شود.
وی افزود: سیب و پرتقال شب عید از طریق سازمان میادین میوه و تره ، برخی فروشگاه های زنجیره ای و همچنین برخی واحد
های صنفی میوه و تره بار توزیع می شود.

صادقی اظهار داشت: قیمت توزیع سیب و پرتقال تنظیم باز عید در هفته سوم اسفندماه از طریق ستاد تنظیم بازار اعلام خواهد شد.

وی همچنین در رابطه با برگزاری نمایشگاه های بهاره گفت: ۷ نمایشگاه بهاره برای عرضه کالاهای مورد نیاز شب عید از قبیل کیف، کفش، پوشاک و آجیل و خشکبار و همچنین کالاهای اساسی برگزار می شود.

صادقی اظهار داشت: در غرفه کالاهای اساسی مرغ، تخم مرغ، برنج، روغن نباتی، شکر، محصولات شوینده و بهداشتی، گوشت قرمز منجم عرضه می شود که کالاهای اساسی با قیمت مصوب و سایر کالاها مثل شوینده ها با تخفیف ۵ تا ۱۰ درصدی نسبت به قیمت درج شده  روی کالا عرضه می شود.

وی گفت : این نمایشگاه ها در تهران از ۱۴ تا ۲۳ اسفند در تهران برپا و در شهرستان های استان تهران براساس نیاز آن شهرستان در زمان خاص خود برگزاری می شود البته اعلام شده که در هر شهرستان یک نمایشگاه برگزار شود.

برچسب‌ها:

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=1212
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما