۱۳۹۸-۱۱-۲۱ - ۱۱:۰۳

رونمایی از فاز نخست اپلیکیشن راهنمای تجارت

مدیرکل دفتر خدمات اطلاعات تجاری سازمان توسعه تجارت ایران در مراسم رونمایی از اپلیکیشن راهنمای تجارت گفت: هدف از ایجاد این اپلیکیشن آن است که ابزارهای نوین اطلاع رسانی با هدف فراهم شدن دسترسی سریع ‌و اسان در اختیار تجار قرار گیرد.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛ در مراسمی با حضور رئیس سازمان توسعه تجارت ایران و رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی از اپلیکیشن راهنمای تجارت رونمایی شد.

به گفته عباس خالقی تبار مدیرکل دفتر خدمات اطلاعات تجاری از این اپلیکیشن در راستای تحقق دولت الکترونیکی رونمایی شد.

وی اظهار داشت: هدف از ایجاد این اپلیکیشن آن است که ابزارهای نوین اطلاع رسانی با هدف فراهم شدن دسترسی سریع ‌و اسان در اختیار تجار قرار گیرد.

خالقی تبار بیان داشت: این اپلیکیشن امکان جستجوی آنلاین کدهای تعرفه کتاب مقررات و صادرات را برای بازرگانان فراهم میکند.

مدیرکل دفتر خدمات تجاری سازمان توسعه تجارت ایران در مراسم رونمایی اپلیکیشن راهنمای تجارت بیان داشت: نیازهای بازرگانان را در این اپلیکیشن لحاظ کرداه این  و در آن تلاش شده تا آخرین مقررات و قوانین، آموزش ها و  بخشنامه ها را در آن لحاظ کنیم.

وی افزود:  بهبود مستمر، نصب آسان، اشتراک گذاری موثر از جمله ویژگی های اپلیکیشن راهنمای تجارت است ضمن اینکه اسناد هم قابل اشتراک گذاری بوده و دوازده فیچر در آن گنجانده شده است.

مدیرکل دفتر خدمات تجاری سازمان توسعه تجارت ایران اضافه کرد: همچنین در فازهای بعدی از دو محصول این اپلیکیشن که یکی  پرتال تعاملی بین مدیران سازمان و تجار و بازرگانان است که تا پایان سال رونمایی می شود و دیگری گزارش تحلیلی از روی دیتابیس های داخلی و خارجی است که تا دو ماه آینده رونمایی می شود.

خالقی تبار اظهار داشت: نمایشگاهها، هیات های تجاری، کالاهای صادراتی، آمار صادرات، بازارهای صادراتی، مقررات و بخشنامه ها، اخبار تجاری، اتاق بازرگانی از جمله بخش های طراحی شده در این اپلیکیشن است.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=970
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما