۱۳۹۸-۱۱-۰۸ - ۱۱:۰۰

افتتاح ۱۰ پروژه صنعتی و معدنی استان سمنان

رئیس سازمان، صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح ۱۰ پروژه صنعتی و معدنی این استان با سرمایه‌گذاری بالغ بر ۶ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال در دهه فجر امسال خبر داد.

به گزارش “ عصر صنعت ” ؛بهروز اسودی در جلسه ستاد بزرگداشت دهه فجر که در سالن جلسات سازمان برگزار شد با اعلام این خبر اظهار کرد: این ده طرح صنعتی و معدنی همزمان با چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و دهه مبارک فجر با حضور مسئولان کشوری و استانی در سطح استان افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

این مقام مسئول با اشاره به میزان اشتغال ایجاد شده در این واحدها ، اضافه کرد: با بهره‌برداری از این واحدها برای حدود ۹۰۰ نفر شغل مستقیم ایجاد می‌شود.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افتتاح شرکت درین ریس سمنان در دهه فجر امسال خبر داد گفت: این کارخانه با سرمایه‌گذاری سه هزار میلیارد ریال ، در تولید و ریسندگی نخ پنبه فعالیت دارد که با راه اندازی این طرح زمینه اشتغال ۳۵۰ نفر ایجاد خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: شرکت کویرجین سمنان با ظرفیت تولید انواع پارچه جین و پنبه نیز به یمن برکت دهه فجر با سرمایه‌گذاری حدود ۲۵۰۰ میلیارد ریال که زمینه اشتغال ۲۵۰ نفر را فراهم کرده است، افتتاح می ‌شود.

اسودی از افتتاح شرکت نورد و مقاطع فولادی شرق پایتخت در شهرستان گرمسار خبر داد و تصریح کرد: این واحد تولیدی با سرمایه گذاری حدود ۴۵۰ میلیارد ریال در زمینه تولید میلگرد آج دار یا شاخه ای از جنس فولاد ساده کربنی فعالیت دارد که با راه اندازی این واحد زمینه اشتغال حدود ۷۰ نفر فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: شرکت فرآوری معدنی پرشیا اروپا از دیگر طرح های قابل افتتاح در دهه فجر ۹۸ می باشد که با مشارکت خارجی و با سرمایه گذاری ۲۵۰ میلیارد ریال ظرفیت تولید کاتد مس را دارد و برای ۷۰ نفر فرصت شغلی جدید ایجاد می کند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان اظهار کرد: بهره برداری از واحد تولیدی آریا کنف برد تولید کننده قطعات گچی ساختمانی در سمنان ، تولیدی بلوری تولید کننده پودر زئولیت در سمنان ، واحد تولیدی کارتن شاهرود تولید کننده ورق کارتن چند لایه ، شرکت دیبا بافت اطلس گرمسار تولید کننده انواع کیسه پروپیلن ، شرکت تولیدی معدنی صنایع صبا گچ در سرخه تولید کننده گچ ساختمانی بسته بندی شده و شرکت الماس سازه گستر تولید کننده ملات خشک از دیگر پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر می باشد که برای راه اندازی این طرح ها در حدود ۵۲۰ میلیارد ریال سرمایه گذاری صورت گرفته است و ۱۶۰ نفر مشغول به کار خواهند شد.

لینک کوتاه : http://asrsanat.com/?p=482
به اشتراک بگذارید:
نظرات کاربران :

دیدگاه شما